נירלט יצאה בקמפיין חדש לקידום המוצר אקווניר. צַבָּעים אמיתיים נבחרו להוביל את הקמפיין

חברת הצבע נירלט עלתה בקמפיין חדש לצורך קידום המוצר אקווניר, צבע אקרילי על בסיס מים לצביעת קירות פנימיים וחיצוניים. במסגרת  הקמפיין החדש שעלה בטלוויזיה ובדיגיטל באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי החליטה נירלט שמי שיוביל את קמפיין הינם  נבחרת של צַבָּעים אמיתיים שהעידו כי בחרו לעבור להשתמש באקווניר של נירלט  .

 

במהלך הקמפיין מספרים ה צַבָּעים המנוסים על הסיבות שבזכותם הם עברו לעבוד עם אקווניר של נירלט בצורה בלעדית.

לדברי תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק בנירלט: "אין חכם כבעל ניסיון. בשנה האחרונה הגענו למספר לא קטן של צַבָּעים שהתנסו באקווניר של נירלט והעדיפו ללא עוררין את המוצר שלנו.  לאור התגובות בחרנו לעלות בקמפיין טסטמונאילס שהמסר שלו צבעתי – עברתי. בו אותם הצַבָּעים מספרים את החוויות האותנטיות שלהם בשימוש במוצר".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)