נירלט ממשיכה עם לנרלט וטל פרידמן

חברת הצבע נירלט משיקה קמפיין הומוריסטי בכיכובו של פרזנטור החברה, השחקן והסטנדאפיסט טל פרידמן המגלם את ניר הג'ינג'י ,מומחה לצבע. הקמפיין החדש הינו לרגל השקת המוצר IPAINT , מערכת צביעה חדשנית ומהפכנית המשנה את שיטת הצביעה הקיימת היום.



בקמפיין, ניר הג'ינג'י, חוזר אחורה בזמן ומגיע למצרים העתיקה שם העבדים צובעים בשיטה המסורתית עם רולר ומגשית וניר הג'ינג'י מציע להשתמש במערכת הצביעה החדשנית והמהפכנית החדשה של נירלט שתהפוך את תהליך הצביעה לחווייתי, נקי ומהיר יותר.



המסר של הקמפיין כמו המסרים בקמפיינים הקודמים של החברה : למה סתם לצבוע כשאפשר לנרלט?



לדברי שיר זכאי סמנכ"ל שיווק בחברת נירלט: "זוהי הפעם השלישית שטל פרידמן מוביל את הקמפיין של החברה. ניר הג'ינג'י הפך לדמות מוכרת ואהודה ואף הצליח לחנך את השוק לנרלט ולא לצבוע. המוצר החדש הינו פיתוח פורץ דרך, שיטה חדשה לצביעת הבית הנדרשת גם היא לחינוך שוק בקרב האנשים שצובעים את הבית בעצמם. אין לי ספק שניר הג'ינג'י יצליח במשימה"



הקמפיין יעלה בשבת הקרובה באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב ויכלול תשדירי טלוויזיה, קמפיין דיגיטל,תשדירי רדיו ופרסום בנקודות המכירה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)