CROCS עוברת בימים אלו מתיחת פנים בינלאומית עם מהלך של כניסה לתחום נעלי האופנה. חברת "קולנוע חדש בע"מ" יבואנית בלעדית של המותג בישראל, בחרה במשרד הפרסום maverick להוביל את הקמפיין שיכלול סרטוני פרסום בטלוויזיה ושלטי חוצות, כמו-כן תיערך פעילות קד"מ בחנויות רשת CROCS וקטלוג שיחולק למאות אלפי בתי אב ברחבי הארץ בהשקעה כוללת של 5 מליון ש'.
לימור אלפסי, מנהלת השיווק של רשת CROCS מסרה כי "בימים אלו אנו משיקים בישראל את קולקציית הקיץ האופנתית של המותג, במקביל להשקתה בעולם, מהלך שיתבצע ברשת החנויות של המותג".
כל הדגמים בקולקציה האופנתית מעוצבים מחומר הקרוסלייט המעניק את הנוחות הידועה של CROCS מאז ומתמיד, ומחומר ה- TPU המעניק את המראה הצבעוני והזוהר באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.
הקולקציה האופנתית של CROCS כוללת דגמים לנשים ולגברים, לילדות ולילדים, והיא תשווק ב-52 סניפי הרשת ברחבי הארץ.