נעלי טו גו בקמפיין טלוויזיה ראשון באמצעות בוקאי שני

משרד הפרסום בוקאי שני בקמפיין טלוויזיוני ראשון לרשת נעלי TO GO. הקמפיין נועד לקדם המסר של הרשת – נעליים אופנתיות במחירים נגישים לכל המשפחה בהשתתפות פרזנטורית הרשת עדי הימלבלוי. עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת ב- 1.5 מיליון ₪


לדברי איילת פיצ'ון עוז, מנהלת השיווק רשת "טו-גו": "רשת טו גו הייתה הראשונה להציע נעליים לכל המשפחה במחירים נגישים לאורך כל השנה. בשנה בה עולה מחדש נושא יוקר המחייה, הקמפיין החדש נועד להעביר את המסר של הרשת כרשת המאפשרת לרכוש נעליים אופנתיות ואביזרים משלימים לכל המשפחה במחירים נוחים לאורך כל השנה".


הסלוגן המלווה את הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שני-בוקאי, הוא TO GO – NEW LOOK EVERY DAY.


הקמפיין כולל טלוויזיה, שילוט חוצות ורשתות חברתיות. עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ-1.5 מיליון ₪.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)