נקה 7 מעלה קמפיין למשפחת השמפו המועשרת ב-7 תמציות פרחים

'נקה 7', מותג הטואלטיקה הישראלי המוביל, חוזר להשקיע במותג הנוסטלגי ויוצא בקמפיין פרסום רחב היקף למשפחת השמפו המועשר ב-7 תמציות פרחים, תחת הסלוגן "תענוג אמיתי נקה 7", בהשקעה של 3,000,000 ₪.



קמפיין הפרסום רחב ההיקף, למותג השמפו, הינו השני במהלך האסטרטגי אותו מובילה חברת קוסמו פארם מרגע שרכשה לידיה את המותג המוביל. המהלך הראשון היה בחודש ספטמבר לסדרת תחליבי הרחצה. המהלך הפעם יכלול סרטון פרסומת בטלוויזיה, פרסום נרחב בעיתונות, נקודות מכירה הכוללות סטנדים ברשתות השיווק בכל הארץ ופעילות ענפה בכל המגזרים שתגובה במבצע עידוד לחודש דצמבר- כל סדרת השמפו או המרכך ב-10 ₪ בלבד.



על פי נתוני storenext מותג נקה 7 הינו מותג מוביל, ה-6 בקטגוריית שמפו ומרכך. אף על פי שזו קטגוריה נרחבת ותחרותית המותג נמצא במיקומו זה ללא תמיכה שיווקית עד כה.



מנכ"ל חברת קוסמו פארם יובל לנסברג מוסר: "חברת קוסמו פארם, המשווקת את המותג נקה 7, מאמינה בחוזקו של המותג הנוסטלגי ובטוחה כי הקמפיין יוסיף ויחזק את המותג בקטגוריה ואף בקטגוריות אחרות בהן משחק המותג. אני מאמין שהמהלך יוביל להתברגות המותג במקום ה-5 ואף ה-4 בקטגוריית השמפו. נקה 7 מושתת על ניחוחות ישראליים אהובים ומשרת את צרכיו של הצרכן הישראלי: מוצר איכותי, אמין, אהוב, המיועד לכל המשפחה ובמחירים אטרקטיביים".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)