'נקה 7', מותג הטואלטיקה הישראלי המוביל, חוזר להשקיע במותג הנוסטלגי ויוצא בקמפיין פרסום רחב היקף למשפחת השמפו המועשר ב-7 תמציות פרחים, תחת הסלוגן "תענוג אמיתי נקה 7", בהשקעה של 3,000,000 ₪.
קמפיין הפרסום רחב ההיקף, למותג השמפו, הינו השני במהלך האסטרטגי אותו מובילה חברת קוסמו פארם מרגע שרכשה לידיה את המותג המוביל. המהלך הראשון היה בחודש ספטמבר לסדרת תחליבי הרחצה. המהלך הפעם יכלול סרטון פרסומת בטלוויזיה, פרסום נרחב בעיתונות, נקודות מכירה הכוללות סטנדים ברשתות השיווק בכל הארץ ופעילות ענפה בכל המגזרים שתגובה במבצע עידוד לחודש דצמבר- כל סדרת השמפו או המרכך ב-10 ₪ בלבד.
על פי נתוני storenext מותג נקה 7 הינו מותג מוביל, ה-6 בקטגוריית שמפו ומרכך. אף על פי שזו קטגוריה נרחבת ותחרותית המותג נמצא במיקומו זה ללא תמיכה שיווקית עד כה.
מנכ"ל חברת קוסמו פארם יובל לנסברג מוסר: "חברת קוסמו פארם, המשווקת את המותג נקה 7, מאמינה בחוזקו של המותג הנוסטלגי ובטוחה כי הקמפיין יוסיף ויחזק את המותג בקטגוריה ואף בקטגוריות אחרות בהן משחק המותג. אני מאמין שהמהלך יוביל להתברגות המותג במקום ה-5 ואף ה-4 בקטגוריית השמפו. נקה 7 מושתת על ניחוחות ישראליים אהובים ומשרת את צרכיו של הצרכן הישראלי: מוצר איכותי, אמין, אהוב, המיועד לכל המשפחה ובמחירים אטרקטיביים".