נקסט-אין מעלה קמפיין אינטרנט ליפאורה תבורי



חברת האינטראקטיב נקסט-אין מעלה קמפיין אינטרנט גדול עבור יפאורה תבורי לקידום מותג RC קולה. תקציב הקמפיין כ-100 אלף דולר והוא ירוץ באתרים: וואלה, נענע, ערוץ הילדים, ערוץ הספורט, one, תפוז, וכל זאת במוצרי הפרימיום באתרים.


מהחברה נמסר הבוקר כי המסר שנבחר להוביל את הקמפיין: 'אל תיגע בפחית ה RC קולה שלי '. הקריאיטיב בבאנר ממחיש את המסר ואם הגולש נוגע בפחית, הדמות שעל הבאנר מצווה על הגולש לעזוב את הפחית. הקלקה מובילה למיניסייט הכולל משחק עם פרסים. נקסט-אין ביצעה הפקה ייעודית לקמפיין האינטרנטי הכוללת הפקת משחק ושני סרטי וידיאו שונים המדברים אחד עם השני בהתאם לתגובות של הגולש. דוגמה לקמפיין:


https://nextin1.mediazone.co.il/RCcola/Deploy/RCdrinkUp.html


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)