סאני תקשורת, יבואנית סמסונג סלולר, עולה בקמפיין הפונה לקהל העסקי ומציגה את מכשירי הדגל של סמסונג:
Samsung Galaxy S – מכשיר הסמארטפון המוביל של סמסונג, אשר הוכתר על ידי מבקרים ועיתונאים רבים כמכשיר הסלולארי של שנת 2010. תחת הכותרת "מכשיר השנה", מציגה סמסונג את תכונותיו ויכולותיו של המכשיר, אשר מאפשר למשתמשיו לחוות את עולם התוכן הנייד במלואו, על ידי חוויה אינטגרטיבית וחכמה.
Samsung Galaxy Tab – מכשיר הטאבלט (מחשב לוח) הראשון של סמסונג, אשר הושק בישראל בהשקה עולמית, בעל יכולות ואפשרויות מתקדמות, ומביא עמו חווית צריכת תוכן בידורי, חווית מולטימדיה ושימוש בכל מגוון אפשרויות האינטרנט בניידות מושלמת.
מיה סגל, מנהלת שיווק סאני תקשורת: "אנו גאים בהצלחה חסרת התקדים של מכשירי סמסונג החדשים ומזמינים את הקהל העסקי ליהנות ממכשירים אלו ולבצע פעולות רבות ומגוונות תוך כדי תנועה: גלישה באינטרנט, ביצוע שיחות קוליות ווידאו, צריכת תוכן ומולטימדיה מכל סוג, בכל מקום ובכל זמן."
הקמפיין יעלה למשך שלושה שבועות ויכלול מודעות בעיתונות העסקית: גלובס, דה מרקר וכלכליסט, ובאתרי אינטרנט עסקיים: גלובס, דה מרקר, Ynet, כלכליסט ו-Bizportal. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ומקאן דיגיטל ובהיקף של כ- 800,000 שקלים.