סופר-פארם אופטיק בקמפיין עם ג.יפית

סופר-פארם אופטיק עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה באמצעות ג. יפית בהשקעה של 1.5 מיליון ₪. מטרת הקמפיין להעלות את המודעות לקיומה של תת רשת האופטיקה שפועלת ב-18 מסניפי הרשת בפורמט של חנות בתוך חנות, להדגיש את מגוון המותגים, וכן את הפן המקצועי – הרשת מעסיקה אופטומטריסטים מורשים בלבד.



הקמפיין יעלה לטלוויזיה היום כשבועיים. בסרטון תבחר לעצמה ג.יפית משקפיים ותיבדק על ידי אופטומטריסט של הרשת בחדר בדיקה מאובזר וחדשני.



לדברי ניצן לביא, משנה למנכ"ל סופר-פארם, "סופר-פארם אופטיק נמצאת היום בפריסה ארצית מהצפון ועד לאילת בדרום דרך ירושלים, ראשון לציון, תל אביב, כפר סבא ועוד, ולכן מצאנו שהגיע הזמן לעלות בקמפיין ארצי"


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)