סופר-פארם יוצאת בתחרות חמשירים בפייסבוק

סופר-פארם משיקה את תחרות "חמשירים בקצף" במסגרתה היא מזמינה את לקוחותיה לשלוח חמשירים בנושאי רחצה וחיות, כאשר השיר הזוכה יפורסם על גבי אחד ממוצרי סדרת הרחצה והטיפוח "חיות" לילדים של Life. התחרות תיערך בעמוד הפייסבוק של סופר-פארם ותמשך עד לתאריך ה- 8.11.10



כל אחד ממוצרי "גן חיות" של Life מעוצב עם דמות של חיה אחרת ובגב האריזה ישנו חמשיר על החיה. החמשיר הזוכה בתחרות יפורסם על גבי אחד ממוצרי הסדרה הכוללת 7 מוצרים. כמו כן, כל אחד מהזוכים בשלושת המקומות הראשונים יקבל שובר מתנה בשווי 300 שקל לרכישת מוצרי Life.



התחרות פתוחה בפני כולם ודירוג החמשירים יתבצע על-ידי הגולשים האחרים ועל ידי צוות סופר-פארם: מתוך עשרת הגולשים שיעלו חמשירים ויקבלו הכי הרבה "לייקים", יבחר צוות של סופר-פארם את הזוכים במקום הראשון, השני והשלישי.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)