סטודיו C פיזרו מראות במסגרת קמפיין רחוב

רשת החיטוב והעיצוב הנשית מצאה דרך חכמה להתגבר על הדרת נשים על שלטי חוצות בחברה החרדית. עשרות שלטים ברחבי הבירה הפכו הבוקר למראות בגודל אנושי ועליהן מתנוסס הכיתוב: תראי את עצמך שווה!



הפתרון הייחודי של סטודיו C באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, יוצר בטכנולוגיית הדפסה מיוחדת על גבי מראה שבמרכזה צללית שמיועדת לדמותה של אשה, כך שאשה שתעמוד מול השלט תוכל לראות את עצמה משתקפת בראי שבמודעה.



שירי אבן זהב, סמנכ"ל השיווק של סטודיו C, אמרה כי מטרת הקמפיין הוא לגרום לכל אישה לאהוב את עצמה בדרך שהיא בוחרת לעצמה. "המסר החשוב הזה נכון לכל יום בשנה והוא נכון פי כמה ביום האישה", הוסיפה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)