מותג בירת הפרימיום סטלה ארטואה עולה בקמפיין חדש, באמצעות שלמור אבנון עמיחי
, בו יוצג לראשונה הסלוגן החדש של המותג: A thing of beauty.
הקמפיין בשווי של כ-5 מיליון ₪ יעלה בשלטי חוצות, בעיתונים ובטלוויזיה. במרכז הקמפיין עומד קונפליקט גברי מתעתע בו נבחנת נכונותו של גבר למען תשוקותיו. מולו ניצבת אישה נחשקת, מתוחכמת ואטרקטיבית ממש כמו הבירה עצמה.
כדי להעצים את תחושת האיכות גויס מאסטר האסתטיקה, אמן הצילום ברט סטרן ( מי שבין השאר צילם את מרלין מונרו בסדרת הצילומים המפורסמת במלון בל אייר בלוס אנג'לס). הצילום שצילם ברט סטרן יעמוד במרכז הקמפיין וכל פרט בו מבטא את הגבול העדין שבין התשוקה לאישה ולבירה ומותירה את המתבונן עם ספק במי מהן יבחר?