סטלה ארטואה בקמפיין עם דילמה

מותג בירת הפרימיום סטלה ארטואה עולה בקמפיין חדש, באמצעות שלמור אבנון עמיחי
, בו יוצג לראשונה הסלוגן החדש של המותג: A thing of beauty
.



הקמפיין בשווי של כ-5 מיליון ₪ יעלה בשלטי חוצות, בעיתונים ובטלוויזיה. במרכז הקמפיין עומד קונפליקט גברי מתעתע בו נבחנת נכונותו של גבר למען תשוקותיו. מולו ניצבת אישה נחשקת, מתוחכמת ואטרקטיבית ממש כמו הבירה עצמה.



כדי להעצים את תחושת האיכות גויס מאסטר האסתטיקה, אמן הצילום ברט סטרן ( מי שבין השאר צילם את מרלין מונרו בסדרת הצילומים המפורסמת במלון בל אייר בלוס אנג'לס). הצילום שצילם ברט סטרן יעמוד במרכז הקמפיין וכל פרט בו מבטא את הגבול העדין שבין התשוקה לאישה ולבירה ומותירה את המתבונן עם ספק במי מהן יבחר?

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)