סיאט יוצאת בקמפיין גרילה ברשת לעידוד נסיעות מבחן על האיביזה

מלכת היופי לשעבר לירן כוהנר והכמעט שורדת מרינה קבישר יעמדו במרכזה של פעילות גרילה של סיאט ישראל, שמטרתה לעודד הזמנת נסיעות מבחן על האיביזה החדשה בקרב קהל הצעירים המקושרים לרשת חברתית זו או אחרת.



במסגרת המיזם תגענה השתיים בשבועות הקרובים לאולם התצוגה של סיאט בהרצליה פיתוח וימלאו למשך מספר ימים את מקומם של אנשי מחלקת נסיעות המבחן בחברה.



חלק מהלקוחות הפוטנציאליים שיזמינו נסיעות מבחן על האיביזה וימצאו כמתאימים, יופתעו לגלות כי לנסיעת ההתרשמות הראשונה שלהם על המכונית מצטרפת לירן או מרינה שלצורך העניין עברו הדרכה על המכלולים השונים. בסופו של תהליך יגלו הלקוחות כי כל הנסיעה המשותפת תועדה במצלמה נסתרת שהותקנה בקדמת המכונית.



ה- CD עם החוויה יומר לסרטון וידאו אותו יוכל הלקוח לשלוח במייל או "לשתול" באחת מהרשתות החברתיות בהן הוא פעיל.



במקביל, בכוונת סיאט לצאת בקמפיין אינטרנט באתרים המובילים וברשתות החברתיות, באמצעות גריי אינטראקטיב, המזמין את הגולשים לנסיעת מבחן עם מרינה קבישר או לירן כוהנר. היקף הקמפיין נאמד ב- 150 אלף ₪.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)