סלקום ודואר ישראל עולים בקמפיין משותף בכל סניפי הדואר ברחבי הארץ

סלקום וחברת דואר ישראל משתפות פעולה בקמפיין חדש של הרשת הסלולרי בסניפי הדואר השונים במטרה להגביר את צריכת הטענת הטוקמנים.



מסלקום נמסר כי עד כה שיווק הדואר כרטיסי הטענה פיזיים לתקציבי הטוקמן של סלקום ומחודש ינואר החל דואר ישראל בביצוע הטענות בערוץ ההטענה האוטומטי. כלומר, לקוחות טוקמן של סלקום יכולים להטעין את תקציב הטוקמן בכל אחד מסניפי הדואר ברחבי הארץ בכל סכום שייבחרו בין 50 ש"ח ל- 300 ש"ח (במדרגות של 10 ש"ח), ואף ליהנות מעמלה מוזלת של – 5 ש"ח. הקמפיין הרחב ימשך כחודשיים.



עוד נמסר כי לנוחות לקוחות טוקמן, סלקום מפעילה נקודות להטענת תקציב הטוקמן באופן אוטומטי במקומות רבים בארץ, באמצעות משווקים שונים לדוגמא: בנק הפועלים-כספומטים, בנק לאומי-כספומטים, רשת yellow בתחנות דלק פז, רשת so good בתחנות סונול, דוכני מפעל הפיס, רשתות דינמיקה, זמן אויר ועוד.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל