סלקום יוצאת בקמפיין ממוקד לקהילה העסקית ומציעה סל שרותים המיועדים לקהילה. ההצעה כוללת את עשרת השירותים המתקדמים והנצרכים ביותר בשוק העסקי: מודם סלולרי, סלקום נוויגטור, שירות המספר הנוסף, סלקום מייל, שירותי מצלמה אישית, שירותי מולטי SMS, שעון נוכחות סלולרי ועוד.
המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה, אינטרנט ועיתונות, בהשקעה של 5 מליון ₪, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. שיר הנושא של הקמפיין הינו השיר "זה קורה" (מילים ולחן שמוליק קראוס).
עדי כהן סמנכ"ל השיווק של לקום אמר היום כי "אנו מבינים שהצורך הגובר של לקוחותינו בפתרונות שיאפשרו להם ניידות מרבית הינו חלק בלתי נפרד היום מעולם העסקים הישראלי, אנו מציעים ללקוחותינו מגוון רחב מאוד של פתרונות טכנולוגים ושירותים שונים ומעניקים חודש התנסות חינם. כל לקוח מוזמן לבחור את השירותים הרלוונטיים עבורו".
כהן הוסיף כי "הזדמנויות עסקיות נמצאות בכל מקום ובכל שעה והימים בהן שעות העבודה המוגדרות של 0830 עד 1600 הם כבר לא חלק מהזירה העסקית בארץ ובעולם. הטלפון הסלולרי הופך להיות העוזר האישי, דרכו ניתן להיות יעילים יותר, זמינים יותר ורווחים יותר. החלוקה הברורה בין שעות עבודה לשעות פנאי מטשטשת ואנו נותנים ללקוחותינו את הכלים להתאים את עצמם ואת בית העסק שלהם לדינמיקה החדשה בעולם העסקים".