סלקום יוצאת בקמפיין ממוקד לקהילה העסקית-תציע סל מוצרים ייעודי

סלקום יוצאת בקמפיין ממוקד לקהילה העסקית ומציעה סל שרותים המיועדים לקהילה. ההצעה כוללת את עשרת השירותים המתקדמים והנצרכים ביותר בשוק העסקי: מודם סלולרי, סלקום נוויגטור, שירות המספר הנוסף, סלקום מייל, שירותי מצלמה אישית, שירותי מולטי SMS, שעון נוכחות סלולרי ועוד.



המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה, אינטרנט ועיתונות, בהשקעה של 5 מליון ₪, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. שיר הנושא של הקמפיין הינו השיר "זה קורה" (מילים ולחן שמוליק קראוס).




עדי כהן סמנכ"ל השיווק של לקום אמר היום כי "אנו מבינים שהצורך הגובר של לקוחותינו בפתרונות שיאפשרו להם ניידות מרבית הינו חלק בלתי נפרד היום מעולם העסקים הישראלי, אנו מציעים ללקוחותינו מגוון רחב מאוד של פתרונות טכנולוגים ושירותים שונים ומעניקים חודש התנסות חינם. כל לקוח מוזמן לבחור את השירותים הרלוונטיים עבורו".



כהן הוסיף כי "הזדמנויות עסקיות נמצאות בכל מקום ובכל שעה והימים בהן שעות העבודה המוגדרות של 0830 עד 1600 הם כבר לא חלק מהזירה העסקית בארץ ובעולם. הטלפון הסלולרי הופך להיות העוזר האישי, דרכו ניתן להיות יעילים יותר, זמינים יותר ורווחים יותר. החלוקה הברורה בין שעות עבודה לשעות פנאי מטשטשת ואנו נותנים ללקוחותינו את הכלים להתאים את עצמם ואת בית העסק שלהם לדינמיקה החדשה בעולם העסקים".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)