סמל"ת יוצאת בקמפיין חדש לסובארו XV רכב ה- 4X4 הנמכר בישראל

סמל"ת יוצאת בקמפיין חדש לסובארו XV רכב ה- 4X4 הנמכר בישראל. היקף הקמפיין נאמד במיליון וחצי ₪ ומתבסס על הפאן האמוציונאלי של ה- XV רכב ה- 4X4 הנמכר ביותר בישראל. ה-XV המשווק בקטגוריית הפנאי-שטח הנחשבת לצומחת ביותר בשוק הרכב הישראלי, מציגה יכולות שטח מצוינות וייחודיות בקטגוריה והינה מובילה מבחינה טכנולוגית וחסכונית.


הקמפיין יעלה במדיות הבאות: טלוויזיה, עיתונות מודפסת, פורטלי וידאו מקוונים ואתרי אינטרנט, תחת הסלוגן: " סובארו XV רכב ה- X44 הנמכר בישראל".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)