סמל"ת יוצאת בקמפיין חדש לסובארו XV רכב ה- 4X4 הנמכר בישראל

סמל"ת יוצאת בקמפיין חדש לסובארו XV רכב ה- 4X4 הנמכר בישראל. היקף הקמפיין נאמד במיליון וחצי ₪ ומתבסס על הפאן האמוציונאלי של ה- XV רכב ה- 4X4 הנמכר ביותר בישראל. ה-XV המשווק בקטגוריית הפנאי-שטח הנחשבת לצומחת ביותר בשוק הרכב הישראלי, מציגה יכולות שטח מצוינות וייחודיות בקטגוריה והינה מובילה מבחינה טכנולוגית וחסכונית.


הקמפיין יעלה במדיות הבאות: טלוויזיה, עיתונות מודפסת, פורטלי וידאו מקוונים ואתרי אינטרנט, תחת הסלוגן: " סובארו XV רכב ה- X44 הנמכר בישראל".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)