סקצ'רס יוצאת בקמפיין אומנות קומיקס יפנית לחורף 2008-9

השחקנית והרקדנית דנה פרידר תמשיך לעונה רביעית כפרזנטורית הישראלית של מותג הספורט והאופנה האמריקני "סקצ'רס". פרידר החלה את דרכה בתכנית "נולד לרקוד", מככבת בימים אלו בסדרת הטלוויזיה "הפיג'מות" בערוץ הילדים ובקרוב בפסטיגל. בעבור הובלת הקמפיין תקבל דנה פרידר 30 אלף דולר.



קמפיין "סקצ'רס" לחורף 2008/9 הצפוי לעלות בחודש ספטמבר מאופיין בצבעוניות עזה ודרמטית עם זוויות צילום מיוחדות ואור ברקע ליצירת תחושה של פנטזיה. הקמפיין יעלה תחת הסלוגן SKECHERS everything goes וצולם בהתאמה לסגנון אומנות הקומיקס היפנית "מנגה".



אומנות זו, המאופיינת במוטיבים חזותיים של עיניים גדולות ושיער צבעוני מעוצב באופן קיצוני. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ויכלול: עיתונות ארצית, עיתונות מקומית, מגזיני פנאי, שילוט חוצות, פרסום בנקודות מכירה ואינטרנט בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקלים.



עדי שפריר מנהלת השיווק והפרסום של חברת MGS, יבואנית סקצ'רס בישראל: "המטרה שלנו בקמפיין היא לייצר תמונות מדהימות שלא ניתן להישאר אדיש אליהם או לדלג עליהם בעיתון, באינטרנט או בשילוט ברחוב .וכמו תמיד, לשמור על השפה העולמית של סקצ'רס, שהיא צעירה, רעננה, מפתיעה, צבעונית ואחרת".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל