סקצ'רס עולה בקמפיין אינטרנט הקורא לגולשים לעצב בעצמם את הדמות המצוירת שלהם

מותג הספורט והאופנה האמריקאי "סקצ'רס" עולה בקמפיין אינטראקטיבי ברשת בו קוראת החברה לגולשים לעצב את דמות המנגה (קומיקס יפני) שלהם. הקמפיין יעלה בהשקעה מדווחת של 150,000$.


קמפיין האינטרנט משלים את קמפיין החורף של החברה, בו מופיעה פרזנטורית המותג, דנה פרידר, כדמות מנגה משתנה. באתר האינטרנט החדש, שעולה בימים אלו (www.skechers.co.il), ניתן בכמה שלבים פשוטים, ליצור דמות מנגה מגניבה משלך. האפליקציה באתר סקצ'רס מאפשרת בחירת תנוחות גוף מנגאיות, שיער צבעוני ונעלי סקצ'רס אופנתיות. הגולש גם יכול לבחור אם לעצב דמות מצוירת לחלוטין או לשלב את הדמות האמיתית שלו בתוך הקומיקס. עם סיום התהליך יכול הגולש לבחור טקסטים ורקעים אישיים.


הגולשים באתר הקמפיין יכולים גם לדרג את יצירות הקומיקס של הגולשים האחרים. דמות המנגה האהובה ביותר תזכה את היוצר שלה ב-1,000 ₪ לרכישת נעלי סקצ'רס מקולקציית סתיו-חורף 2009.


קמפיין האינטראקטיב יעלה באמצעות חברת האינטראקטיב twisted, המתמחה בשיווק שיחה ותוכן גולשים באינטרנט.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)