סשה דמידוב, לימור גולדשטיין וגיא גודס בקמפיין תדמית חדש למפעל הפיס

מפעל הפיס עולה מחר בקמפיין תדמית חדש בכיכובם של שחקני התיאטרון לימור גולדשטיין וסשה דמידוב, מאמן הפועל ירושלים בכדורסל גיא גודס וחמישה שחקנים והראפר גדי אלטמן, "בוטן בקירקס", תחת הכותרת: "מרגיש בעל הבית".



הקמפיין כולל סרטוני פרסומת בערוצים 2 ו 10 , 1 וערוץ 24 וכן קמפיין רדיו, המציג בצורה הומוריסטית את התפישה לפיה כל מי שמשתתף בהגרלות הפיס בונה למעשה אולמות ספורט, בתי ספר, תומך בתרבות, ולכן הוא יכול להרגיש בעל הבית במקומות הללו.



עלות ההשקעה בקמפיין כ-3 מליון שקלים באמצעות משרד הפרסום אלדר חומסקי & ורשבסקי.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)