עובדי ומנהלי ורטהיימר ספורט יככבו בקמפיין החדש של הרשת

ורטהיימר ספורט מצאה דרך יצירתית להעביר את המסר וערכי המותג לקהל לקוחותיה, באמצעות עובדי ומנהלי הרשת אשר יככבו בקמפיין החדש, שיעלה בחודש מרץ, לרגל השקת הקולקציות החדשות, לאביב קיץ 2013.



בקמפיין ישתתפו עשרה מנהלים ועובדים שמגיעים מעולם הספורט, חלקם אוטוריטות נחשבות מתחומי הספורט השונים: הטריאתלון, ריצה, איירון מן, טניס, כדורסל וכדורגל. במסגרת הקמפיין החדש הם אלו שימליצו ללקוחות על המוצרים הנכונים והמתאימים ביותר עבורם, לפי כל תחום וקטגוריה וכמובן במחיר מנצח!



הראשונה שפתחה את סדרת הפרסומות היא מירב פרי, מרתוניסטית מנוסה המשמשת כיום גם כמנהלת סניף טריאתלון הרצליה, הנמצא בבעלות רשת ורטהיימר ספורט.


הקמפיין שנערך באמצעות משרד הפרסום פוגל – אוגילבי יכלול מודעות בעיתונות ארצית ומקומית, שלטי חוצות, קמפיין אינטרנט ופרסום בנקודות המכירה. רשת ורטהיימר ספורט תשקיע בקמפיין הפרסומי במהלך שנת 2013 כ- 3 מיליון ₪.



לדברי רוי ורטהיימר, מנכ"ל רשת ורטהיימר ספורט: "המטרה בקמפיין החדש להדגיש את ערכי המותג: אמינות ומקצועיות, תוך דגש על הצגת המחירים האטרקטיביים של מוצרי הרשת. רשת ורטהיימר ספורט שמה לה למטרה מנצחים להביא את המוצרים הטובים ביותר , של המותגים המובילים בעולם במחירים מנצחים לצרכן הישראלי . במסגרת הקמפיין יערכו מבצעים במחירים מנצחים כגון, נעלי ריצה של אדידס ב 299.9 ₪, נעלי ריצה של נייקי ב 199.9 ₪, ונעליים אורטופדיות של אוויה ב 149.9₪ בלבד. לדבריו: "את הקמפיין מובילים עובדי הרשת המקצועיים אשר עוסקים בעצמם בענפי הספורט השונים , הם מייצגים את ערכי המותג ומעבירים את המסר שהרשת דוגלת בה".



עוד מסר ורטייהמר: "אנו גאים בצוות העובדים המקצועי ברשת, והחלטנו לשים אותם בפרונט, הבחירה בעובדי הרשת היא הסיבה שעולם הספורט הוא חלק בלתי נפרד מחייהם האישים והמקצועיים".


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)