עיר המלכים אילת מתכוננת לאביב ועולה בקמפיין בטלוויזיה בהשקעה של כ- 1 מיליון ₪


עברה שנה וחצי מאז פתיחתו ומעל ל- 750,000 אנשים כבר ביקרו בעיר המלכים אילת. ובעיתוי זה עולה האתר בקמפיין טלוויזיה לאביב 2007.



בקמפיין, שעולה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בהשקעה של כמיליון ₪, נראה השחקן אורי הוכמן כשהוא יושב על הספה בסלון "כמו מלך" וחמותו, השחקנית תמי ספיבק, מתלוננת בפניו על עצלנותו. כתגובה להערותיה, הוא מחייך ו"זורק" אותה הישר לעיר המלכים אילת – לבילוי משפחתי עם אשתו, ילדיו וכמובן – איתה, כשברקע מכריז הקריין: "מרגיש כמו מלך? בוא להרגיש כמו מלך".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל