עיר המלכים אילת מתכוננת לאביב ועולה בקמפיין בטלוויזיה בהשקעה של כ- 1 מיליון ₪


עברה שנה וחצי מאז פתיחתו ומעל ל- 750,000 אנשים כבר ביקרו בעיר המלכים אילת. ובעיתוי זה עולה האתר בקמפיין טלוויזיה לאביב 2007.



בקמפיין, שעולה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בהשקעה של כמיליון ₪, נראה השחקן אורי הוכמן כשהוא יושב על הספה בסלון "כמו מלך" וחמותו, השחקנית תמי ספיבק, מתלוננת בפניו על עצלנותו. כתגובה להערותיה, הוא מחייך ו"זורק" אותה הישר לעיר המלכים אילת – לבילוי משפחתי עם אשתו, ילדיו וכמובן – איתה, כשברקע מכריז הקריין: "מרגיש כמו מלך? בוא להרגיש כמו מלך".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)