עלית מזון משיקה קמפיין למותג "ציטוס אלופים" באמצעות שלמור אבנון עמיחי/Y&R
מעלית נמסר כי מיכל צפיר נבחרה להולביל את הקמפיין משום שבדיקות שערכה החברה התברר כי צפיר הינה אוטוריטה בתחום הילדים. "מיכל התאימה לפרופיל של מנחת תוכנית אירוח משום שהיא מדברת בגובה העיניים לאמהות הרבה בגלל היותה אמא בעצמה", אומרים בחברה.
בנוסף, לסרטון הפרסומת יעלה קמפיין בעיתונות הכתובה לאמהות וקמפיין חסויות.
חידוש נוסף של הקמפיין הוא בכך שלאחר המעבר לטכניקת תלת מימד בכל הפרסומות בעולם למותג צ'יטוס, הפקידה לראשונה חברת "פפסיקו" העולמית את ביצוע הסרט על "גראויטי", בית פוסט ישראלי. הקמפיין באורך 30 שניות, מציג את צ'יטוס כאורח בתוכנית באולפן החיים הטובים אותה מנחה מיכל צפיר, במהלך הראיון עימו צ'יטוס מספר על השינוי שעבר. סרט הפרסום הופק כאמור ע"י משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי ישודר במשך שבועיים וחצי החל מהערב (21.11) בערוצים 2,10 ובחינוכית (23).
קרדיטים:
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי y&r,גדעון עמיחי: מנהל קריאטיב ראשי ,יורם לוי: סמנכל קריאטיב,,נדב: מנהל צוות קריאטיב,מתן ידידיה: קופירייטר,טני זיפר: ארט דיירקטור,יעל טוייסטר: סופרוייזרית,מיכל חזקיה: תקציבאית,נועם מנלה: מנהל מחלקת מחקר ואסטרטגיה,איילת אספורמס: פלנרית,מפיקת משרד: שירה רובס,מדיה: יונייטד,אילן בוני: מנהל קריאטיב גראויטי,חב' הפקה: POV
במאי: שחר סגל