עמותת "אחת ואחד מאיתנו" בקמפיין להעלאת המודעות בציבור לתופעת הניצול המיני בילדים בישראל

עמותת "אחת ואחד מאיתנו" השיקה קמפיין להעלאת המודעות לתופעת הניצול המיני בילדים בישראל. כידוע, אחת משלוש נשים ואחד משבעה גברים חווה תקיפה מינית במהלך החיים: כ-12%-16% באוכלוסיה עוברים תקיפה מינית.


עמותת "אחת ואחד מאיתנו", אשר נוסדה ב-2002, שמה לעצמה למטרה לתת טיפול נפשי איכותי שווה לכל נפש לנפגעי אלימות מינית. כיום, פועלת העמותה למען שיפור איכות חיי הנפגעים במישורים נוספים, כגון מלגות ללימודים והכשרה תעסוקתית.


הקמפיין הופק בהתנדבות ע"י משרד הפרסום "חברון זלצמן שביט" וחברת ההפקה "חמוטל פלס" . קשת, רשת וערוץ 10 נרתמו אף הן לקמפיין והעניקו לעמותה זמן מסך – הקמפיין יעלה לאוויר החל מהיום למשך השבועיים בשלושת הערוצים בזמן הקהילה. בנוסף, יעלה הקמפיין באינטרנט באתרים שונים, פייסבוק ויו-טיוב תודות ל"מקאן דיגיטל".


ד"ר תלמה כהן יו"ר העמותה: "פגיעה וניצול מיני מתרחשים בסוד ובצל אדישות. כחברה, אסור לתת לאדישות לגרום לנו לוותר על ילדים ובני נוער. חשוב שנזכור שלא הנפגעים מטראומה על רקע פגיעה וניצול צריכים להסתתר בבושה ולהשלים עם מצבם. ניתן לטפל, לשקם, ולהעצים את הנפגעים. כחברה תקינה, יש לנו חוב מוסרי לשקם נפגעי תקיפה מינית."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)