עצמל'ה בקמפיין מתגרה באיקאה

רשת חדרי הילדים עצמל'ה עולה בימים אלה עם קמפיין פרסומי חדש באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט בהשקעה של כ- 1,500,000 ₪. הקמפיין יכלול תשדירי פרסומת בטלוויזיה (ערוצים 2 ו-24) ובנוסף מודעות בעיתונים היומיים.



סרטון הפרסומת תחת הסלוגן "לילדים שבדים מספיקים רהיטים שבדים, ילדים ישראלים צריכים רהיטים חזקים מעץ מלא במחירים מפתיעים", יציג את ההבדל הניכר בין המנטאליות השבדית והישראלית וההבדלים בצרכים השונים שלהם. דרך הסרטון תוצג ההתאמה בין החברה הישראלית עצמל'ה ומוצריה לקהל היעד שלה.



חיים בשן סמנכ"ל השיווק של עצמל'ה: "חברת עצמל'ה שפועלת בארץ מציגה בקמפיין החדש את אחת מנקודות החוזקה של הרשת- החיבור לקהל הישראלי והכרת צרכיו לעומק. בעוד חברות מחו"ל מנסות לקנות את הקהל הישראלי במוצרים בסיסיים במחירים נמוכים אנו מציעים אלטרנטיבה איכותית, עמידה ובמחיר אטרקטיבי לא פחות, כגון מיטה + מזרון החל מ795 ₪. הרהיטים מיוצרים בדיוק לפי הצרכים של הצרכן הישראלי, שבמיוחד בנוגע למוצרי ילדים, לא מתפשר על איכות."



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)