רשת חנויות הרהיטים והאביזרים לילדים – עצמל'ה, בבעלותו וניהולו של אריאל תובל, עולה בימים אלו בקמפיין טלוויזיוני חדש באמצעות משרד הפרסום שנהב. היקף ההשקעה במהלך עומד על כחצי מיליון שקל.
במרכז הקמפיין מוצגים מבצעי הרשת שיתקיימו עד סוף חודש אוקטובר למגוון חדרי ילדים קומפלט, וכן אופציות התשלום האטרקטיביות לרוכשים. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-24. כמו כן, במהלך הטלוויזיוני יתמוך מהלך פרסום באמצעות שלטי חוצות, מודעות בעיתונות ופעילות אינטראקטיבית. בנוסף, ילווה הקמפיין בפעילות קידום מכירות ומבצעים נוספים לרגל חג הסוכות בכל סניפי הרשת ובביתן החברה בתערוכת הרהיטים, שתיערך במהלך חול המועד סוכות.
במהלך החודשים האחרונים עברה הרשת תהליך כולל ומקיף של מיתוג מחדש בכל האלמנטים הפרסומיים A.T.L), B.T.L , ו – P.O.S), על בסיס יעוד וערכי מותג חדשים שהוגדרו לרשת. התהליך, כלל שינויים ויזואליים וטקסטואליים, החל ממודעות הפרסום, שילוט החוצות, כרטיסי הביקור והשקת קטלוג חדש הכולל למעלה מ-70 מוצרים, וכלה בשדרוג חווית הקניה בנקודות המכירה על ידי מדים אחידים לעובדים ומוזיקה ייחודית ואחידה המושמעת בכל סניפי הרשת.
חיים בשן, סמנכ"ל השיווק של עצמל'ה: "בימים אלו מצויה הרשת בתהליך התרחבות, הן מבחינת פריסת סניפיה והן מבחינת מגוון המוצרים המוצעים ללקוח. כמו כן, לאחרונה הושלם מהלך מקיף שכלל מיתוג מחדש של הרשת. לאור זאת, החלטנו בעצמל'ה ללוות מהלכים אלו במבצעי מכירות ובפעילות שיווקית- פרסומית לאורך החודשים הקרובים".