פאוזה, משווקת LAVAZZA, עולה בקמפיין חורף לגיוס לקוחות

חברת פאוזה, עולם של קפה לעסקים, מקבוצת מי עדן, עולה בקמפיין חדש לגיוס לקוחות בהשקעה של כחצי מיליון ₪.



במרכז הקמפיין, יתוקשר מבצע, שבמסגרתו כל הרוכש מכונת אספרסו מסדרת Lavazza BLUE , המגיעה במגוון צבעים, ומצטרף לאחד ממסלולי הקפה, יקבל חודש קפה מתנה.



הקמפיין, שיעלה באתרי האינטרנט המובילים, תחת הסלוגן: "מהיום, כל פתרונות הקפה במקום אחד", ממשיך את הקמפיין הקודם ומדגיש את ייחודיות האתר החדש של החברה, המאפשר לקהל הגולשים להיחשף, לראשונה, לעולם שלם של פתרונות קפה איכותיים בקליק אחד.



קרדיטים:


משרד פרסום- I&M


יח"צ- שטרן אריאלי



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)