פארק "נחשונית" יוצא במהלך שיווקי לקראת הקיץ

פארק האטרקציות והשעשועים "נחשונית", מתרחב ויוצא במהלך שיווקי, בהשקעה של כ- 1.5 מיליון דולר.



במסגרת המהלך, שודרגו כל המתקנים בפארק, נבנו שתי מגלשות אקסטרים חדשות, בגובה 12 מ', הוקמו פינות נוי, איזור הבריכות שופץ ושודרג, הורחבו שטחי הדשא, חורשת העצים טופחה, לצד שולחנות וכסאות, לשימוש המבלים בפיקניקים וברביקיו, הותקנו שלטי הכוונה ומידע לנוחות הציבור ועוד.



רוני זוננפלד, מנכ"ל פארק "נחשונית": "אנו מקווים להמשיך ולהוביל את תחום פארקי המים והאטרקציות בישראל, באמצעות הענקת פתרונות כוללים לחווית בילוי לכל המשפחה, תחת קורת גג אחת, המבדלים אותנו משאר המתחרים ומאפשרים נגישות וזמינות לקהל הלקוחות, מכל רחבי הארץ".



המהלך השיווקי, יתמקד בליבת הפארק והאפשרויות המוצעות לכל בני המשפחה, באמצעות מעטפת מיתוגית, הכוללת: קמפיין פרסום בטלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום ג. קיד, פעילויות קונספט ממוקדות, אתר אינטרנט, מודעות פרסום בעיתונות הארצית והמקומית, פעילות קד"מ (BTL) מופעי אומנים לקהל הרחב ופעילות פייסבוק, הכוללת: תכנים מעולמות דומים, כמו: פארקי שעשועים, פארקי מים ואקסטרים, תחרויות פרסים, עיצוב לוגו פייסבוק חדש לנחשונית ועוד.



לדברי זוננפלד: "הקונספט הפרסומי חושף את מגוון אפשרויות הבילוי בנחשונית, בשלושה מוקדים מרכזיים: פארק מים, פארק מוטורי ופארק שעשועים – תחת קורת גג אחת, המשקפים את ערכי המותג, מבליטים את החדשנות והמובילות של הפארק ומעניקים "ערך מוסף" ללקוח".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)