פורים במפעל הפיס: לקראת פורים עולה בקמפיין מסכות

זו שנה שנייה שמפעל הפיס בוחר לעלות לקראת פורים בקמפיין מסכות באמצעות הגלויה של שלי. היקף הקמפיין השנה נאמד בכ- 35000$, ובמסגרתו עיצבה הגלויה של שלי 4 מסכות שונות על פי התבנית הידועה של מסכת הזוכה בלוטו. במהלך הימים הקרובים יופצו ארבעת המסכות בכ- 800 מתקני הגלויה של שלי המוצבים במקומות בילוי ופנאי ברחבי הארץ.



לדברי שי לירז, מנהל מותג הלוטו: "הגלויה של שלי מהווה עבורנו פלטפורמה לפנייה אישית ונגיעה איכותית בקהל צעיר, באמצעות מדיית הגלויות מצליח הלוטו לשמור ולחזק את הקשר עם הקהל. מעבר לפרסום מדובר במערכת יחסים ארוכת שנים בה הלוטו מבטיח להפתיע ולהעלות חיוך בכל פעם מחדש. המסכות ממחישות את חווית הזכייה בצורה היתולית, הן מבטיחות התעסקות של הקהל במותג ונשמרות לאורך זמן. העיצוב הייחודי והמוקפד של מסכות הלוטו הופך אותן למוצר "פורימי" נחשק שיחולק בחינם לקהל הבליינים כשי ממפעל הפיס לכבוד החג. "

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל