זו שנה שנייה שמפעל הפיס בוחר לעלות לקראת פורים בקמפיין מסכות באמצעות הגלויה של שלי. היקף הקמפיין השנה נאמד בכ- 35000$, ובמסגרתו עיצבה הגלויה של שלי 4 מסכות שונות על פי התבנית הידועה של מסכת הזוכה בלוטו. במהלך הימים הקרובים יופצו ארבעת המסכות בכ- 800 מתקני הגלויה של שלי המוצבים במקומות בילוי ופנאי ברחבי הארץ.
לדברי שי לירז, מנהל מותג הלוטו: "הגלויה של שלי מהווה עבורנו פלטפורמה לפנייה אישית ונגיעה איכותית בקהל צעיר, באמצעות מדיית הגלויות מצליח הלוטו לשמור ולחזק את הקשר עם הקהל. מעבר לפרסום מדובר במערכת יחסים ארוכת שנים בה הלוטו מבטיח להפתיע ולהעלות חיוך בכל פעם מחדש. המסכות ממחישות את חווית הזכייה בצורה היתולית, הן מבטיחות התעסקות של הקהל במותג ונשמרות לאורך זמן. העיצוב הייחודי והמוקפד של מסכות הלוטו הופך אותן למוצר "פורימי" נחשק שיחולק בחינם לקהל הבליינים כשי ממפעל הפיס לכבוד החג. "