פייסבוק מתקדמת מעבר לעידן ה- LIKE

במאמץ לקדם את הפעילות השוטפת ברשת החברתית דרך העמודים המסחריים, פייסבוק משיקה סוג חדש של מודעות ומדדים לעמודים.



לצד מספר ה"לייקים" שקיבל עמוד המתפרסם בצד כל עמוד פייסבוק, תפרסם מעתה פייסבוק לכל הגולשים מדד "אנשים מדברים על זה". מדובר במספר המאחד סוגי פעילות שונים המתבצעים בעמוד, כגון לייקים, תגובות, תיוג תמונות, אזכורים וצ'ק אין. המדד נועד לעודד פעילות של עמודים וליצור תחרותיות בין עמודים מסחריים שונים.



בנוסף, פייסבוק תציג לבעלי עמודים נתונים סטטיסטיים חדשים הכוללים: "המספר הכולל של החברים של האוהדים", "חשיפה שבועית", ומדדים שונים עבור 500 הסטטוסים האחרונים.



פייסבוק גם הכריזה על סוג מודעה חדשה, שתהיה זמינה לרכישה אך ורק דרך צוות המכירות של פייסבוק. המודעה מציגה לגולש סטטוס אחרון מהעמוד, בדומה למודעות "סיפורים" רגילות. באם לגולש יש חבר שעשה לייק לאותו עמוד, הדבר יופיע בצורה בולטת מעל המודעה.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)