פלפל, מותג בגדי הים לצעירות, עולה בקמפיין בהשקעה של 3 מיליון ₪ בעיתונות ובאינטרנט. קמפיין האינטרנט הינו קמפיין מיוחד במינו תחת הכותרת "whats your flavour?" במסגרתו יכול כל אחד לשלוח תמונה שלו לתוך קמפיין פלפל. מפלפל נמסר כי "במסגרת הקמפיין יערכו מסיבות חוף מדהימות, במהלך הקיץ, בימי שישי בצהריים בחופים שונים עם הרבה מוסיקה, ים, שמש ופילפל".
את קמפיין פלפל מובילה עדי הימבלוי הכוכבת הנערצת ואהובה ביותר היום בקרב בני הנוער. קהל הצעירות של פלפל מעריץ את עדי הימבלוי ורואה בה כאחת הדמויות המוכשרות והכייפיות ביותר. הימבלוי משתתפת בימים אלה בצילומיה של ה"אלופה 2" שתעלה בקרוב בהוט. לצדה של הימבלוי משתתפת בקמפיין הפרסום של פלפל פז דוידוביץ.
את קמפיין הפרסום של פלפל, הובילו בעבר הכוכבות הגדולות ביותר, ביניהן היו יעל בר-זוהר, סנדי בר, בר רפאלי ובשנה שעברה עופר שכטר.
עופר נוינר, סמנכ"ל השיווק של פלפל אמר לרגל הבחירה בעדי הימבלוי: "עדי הימבלוי, כוכבת הצעירות, נבחרה להוביל את הקמפיין של פלפל, על אישיותה הכובשת המשולבת ביופי מדהים ומשום היותה כוכבת נערצת ואהובה בקרב קהל הצעירות של פלפל. לקראת הכנת הקמפיין ערכנו סקר בקרב קהל היעד שלנו והימבלוי נבחרה פה אחד."