פמינה עולה בקמפיין חדש בהובלת בר רפאלי

מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINAעולה עם קמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית – הדוגמנית
ואשת העסקים, בר רפאלי.
הקמפיין הופק
בשיתוף אנשי הפרסום והקראייטיב רונה יעקובי ועידו בן דור
והוא מציג את את שיר הילדות הנוסטלגי "ברי ברה
פוטה ברה" בהתאמה לתכני המותג ועם מילים חדשות כאשר את הגרסה החדשה לשיר
הפופולארי שרות האחיות לירון וטלי כרקוקלי בעיבודו של תומר בירן.
הקמפיין בויים וצולם על ידי צלם האופנה אייל
נבו ועם הסטיילינג של סיימון אלמלם.


בקמפיין ההלבשה
התחתונה החדש של
FEMINA ניתן לראות את הפרזנטורית בר רפאלי לובשת דגמי מפתח נבחרים של
המותג לצד דגמים מקולקציית הקפסולה שתכנס בקרוב לרשת. בסרט, בר מתנועעת ורוקדת על
סט הצילום בטבעיות ונינוחות. סרט הפרסומת צולם בגווני השחור לבן המעבירים מסר של
אלגנטיות ואופנתיות התואם את הפרזנטורית רפאלי ואת הקו העיצובי של המותג. שיר
הפרסומת הוא עיבוד מחודש לשיר הרחוב "ברי ברה פוטה ברה" שמתבצע על ידי
פריטה על השפתיים וטפיחה על לחיים מלאות אוויר. מילות השיר הותאמו לערכי המותג
והן: "
BAR, BAR PUT A BRA. PUT A BRA, BAR, PUT A BRA."

הקמפיין שעולה בשווי
השקעה של 2.5
M יעלה בטלוויזיה, בחסויות
בתוכנית הטלוויזיה חתונה ממבט ראשון, בשילוט חוצות בפריסה ארצית ברכבת ישראל, בכל
ערוצי הדיגיטל ובפריסה רחבה של שילוט בקניונים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)
עיצוב ללא שם
רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים