פסיפס האמהות הגדול של סימילאק: עולה בקמפיין אינטרנט ומזמינה את האמהות לצרף תמונה שלהן עם תינוקן

חברת אבוט, יצרנית סימילאק, עולה בקמפיין אינטרנט תחת הכותרת "מיליוני אמהות בעולם רגועות בזכות סימילאק", ומזמינה את האמהות להצטרף לפסיפס האמהות הגדול בצרוף תמונה שלהן עם תינוקן.



קמפיין האינטרנט החדש, הנושא את המסר "מיליוני אמהות בעולם רגועות בזכות סימילאק", מורכב מתמונה גדולה של אם ותינוקה אשר נוצרה מפסיפס תמונות קטנות של אמהות ותינוקותיהן. לחיצה קלה על התמונה באמצעות העכבר תוביל את האם למסע של תמונות משותפות של אמהות עם תינוקות. כל האמהות יכולות לשלוח תמונה שלהן עם תינוקן ובכך להצטרף לפסיפס התמונות הגדול.



הקמפיין הופק באמצעות חברת אידולוגיק בתקציב של כ- 300,000 ש"ח ומצטרף לקמפיין הטלוויזיה המשודר בימים אלו. הקמפיינים מקדמים את הקונספט המבוסס על כך שסימילאק הוא מותג עולמי המהווה מכנה משותף לאמהות רבות בעולם ומוצריו מעניקים פתרון תזונתי והתפתחותי לצרכי התינוקות ללא הבדל תרבות, דת, גזע או מין.



בנוסף, ממשיכה החברה במסורת אירועי סימילאק בייבי קולג' השנתית במסגרת מעורבותה בקהילה. במהלך האירועים מתקיימות פעילויות התפתחותיות חווייתיות משותפות להורים ולתינוקות. השנה מתקיימים חמישה אירועים ברחבי הארץ, ובקיץ יתקיים אירוע הדגל באוניברסיטת ת"א, אשר יחתום את הפעילות המסורתית לשנת 2008.



https://www.similac.co.il

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)