פפסי מקס עולה בקמפיין פרסומי רחב היקף

מחווה לקריירה הזוהרת של ביונסה: חברת טמפו, מרחיבה את הקמפיין הפרסומי לפפסי מקס, כחלק משיתוף הפעולה הבינלאומי עם הזמרת הנערצת.


הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים יעלה החל ממוצאי שבת (6.7) למשך שבועיים בערוצי הטלוויזיה (22, 10, 24) , בדיגיטל וכן בפריסה רחבה בשלטי חוצות ותחנות אוטובוס, כאשר הגרפיקה המאופיינת בשילוט הינה ברוח הקמפיין הטלוויזיוני העולמי.


הקמפיין, הוא חלק ממהלך גלובאלי רחב של פפסי עם ביונסה שעלה בלמעלה מ-70 מדינות בעולם, והוא מדגיש את הריגוש הקיים בלחיות את הרגע ומתמקד במסר המרכזי של המותג פפסי מקס וברוח הפרסומית העוטפת אותו. Embrace your past but live for now


המסר "לחיות את עכשיו" הוא מהות ה-DNA של המותג פפסי מקס, ומשקף איך הצרכנים שלנו רואים את עצמם ואת חייהם, מציינת נעה באוער, מנהלת שיווק מוגזים בטמפו. "הרחבת הקמפיין תוך חיבור של פפסי מקס לעולמות המוזיקה העכשווית והחיים של הצעירים, תואמת את ערכי המותג, והפרסומת מביאה לידי ביטוי מוחשי את הסלוגן החדש של המותג LIVE FOR NOW באמצעות העוצמה והעכשוויות של ביונסה".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)