חברת פריגו עולה בקמפיין טלוויזיה חדש במסגרת השקת תרופה חדשה ללא מרשם רופא, אקסידול. הקמפיין מבית היוצר של פרסום 'גליקמן-נטלר סמסונוב' ובהפקת ברודקאסט ילווה בסיסמה: " אקסידול – להקלה במיגרנה ללא מרשם רופא". הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 בהיקף כספי של 2 מיליון שקלים.
הקמפיין הטלוויזיוני מתאר פסל ענק שעובר עבודות סיתות ע"י פועלים הקודחים ודופקים בראש הפסל ומכאיבים לו בצד אחד של הראש באזור המצח ומסביב העין, בדיוק כפי שקורה עם התחלת התקף מיגרנה. הפסל מתעוות מכאבים ונראה סובל עד שנוחתת התרופה החדשה מארה"ב, אקסידול. לאחר הגעת התרופה הפסל מפסיק לסבול ומחייך כי אקסידול מקל על המיגרנה וכאבים נוספים, ללא מרשם רופא.