פרמיירה מדיה בפריסה ארצית: מרחיבה את פריסתה לאחר פיילוט מוצלח בתיאטראות בית ליסין, גבעתיים וצוותא.

חברת "פרמיירה מדיה בע"מ" פיתחה פלטפורמה שיווקית חדשנית בקנה מידה עולמי, בעלת חשיפה ממוקדת לציבור שוחר התרבות בישראל.



רעיון מדיית פרמיירה הוא למעשה ערכת פרימיום ייחודית, אשר מחולקת לקהל שוחרי התרבות הן בחלוקה אישית והן בחלוקה על גבי גב כיסאות התיאטראות ובה מגזין תרבות, הטבות לבילוי במסעדות ובבתי קפה וכן גלויות פרסומיות.



בימים אלו נמצאת החברה במגעים מתקדמים עם מספר תיאטראות גדולים נוספים, ביניהם: גשר, קאמרי, בית האופרה, היכלי התרבות ת"א, נתניה, תיאטרון ירושלים, תיאטרון הצפון ועוד. לקראת הרבעון השלישי של 2008 מתוכננת המדיה להגיע לקהל של מעל 300,000 לקוחות בחודש בנקודות : עומר, ירושלים, ראשל"צ, תל-אביב ( צוותא, בית ליסין,לב תל אביב), לב מנדרין רמת גן, גבעתיים, הרצליה ואבן יהודה.



10% מהרווחים מועברים כתרומה לארגון "הרוח הישראלית" למען ילדים ונוער במצוקה.



רוני בלנקלדר, מבעלי חברת "פרמיירה מדיה":" חשוב לנו להביא למפרסמים את הפריסה המקיפה ביותר, כך שיוכלו לפגוש את קהל שוחרי התרבות בכל הארץ. כמו כן החשיבה לשילוב מגזין תרבות לצד גלויות הטבות מעניקה עניין לקהל בזמן ההמתנה לתחילת ההצגה ומגבירה את העניין של הקהל בערכה כולה".

אולי יעניין אותך

אביבי מטבחים מתחם בני ברק צילום אמיר אליסיאן
IMG-20240414-WA0023
ליאור לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
קבוצת SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
הדמייה קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)