פרסום אינטראקטיבי 2004: נרשמו יותר ממיליון כניסות לפרסומות אינטראקטיביות בטלוויזיה

גידול בולט בהיקף הפרסום האינטראקטיבי בטלוויזיה, והרחבה של התוכן השיווקי עם שיעורי כניסה מרשימים של הצופים בפרסומות – אלה המגמות העיקריות העולות מסיכום נתוני ענף הפרסום האינטראקטיבי של חברת "EMTV" לשנת 2004.


מסיכום EMTV להיקף ההוצאה לפרסום אינטראקטיבי עולה, כי היקף ההשקעה של מפרסמים במדיה האינטראקטיבית גדל ביותר מ- 80 אחוז (!!!) בשנת 2004 לעומת 2003. היקף ההשקעה בפרסום אינטראקטיבי הסתכם בשנה החולפת בכ- 3 מיליון ₪, לעומת פחות מ- 1.7 מיליון ₪ ב- 2003. על פי אומדני חברת EMTV, המפרסמים ומשרדי הפרסום למדו את יתרונות המדיה האינטראקטיבית ומשלבים אותה בתמהילי המדיה .


עוד עולה מהנתונים שחלקו היחסי של ערוץ 10 נשמר גם במדיה האינטראקטיבית ועומד על כ- 30 אחוז מההוצאה בגין השידור האינטראקטיבי.


הקמפיינים האינטראקטיביים המובילים ב- 2004:










































מספר כניסות


לקמפיין


המותג/הקמפיין


החברה



105000


קידומות חדשות


פלאפון



71000


צעירים


סלקום



42000


שנת הלב


מכבי שירותי בריאות



37000


מסלולים מקזזים


בנק הפועלים



28000


אמור אמור


לוריאל



27000


סלקום&פוקס


סלקום




כמות זמן החשיפה בממוצע לספוט של הצופים בשידור האינטראקטיבי


לפי קטגוריות:






























זמן לספוט (בשניות)


קטגוריה



150


תקשורת



120


קוסמטיקה



112


פיננסים



90


מזון ומשקאות



60


מנויים והתרמות




כמות כניסות ממוצעת לספוט בפריים לפי קטגוריות (שנתי):






























כמות לספוט


קטגוריה



2300


תקשורת



1800


קוסמטיקה



1600


פיננסים



900


מזון ומשקאות



650


מנויים והתרמות


אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)