חברת Redhead אשר משמשת בשלוש שנים האחרונות כחברת האינטראקטיב של יונילוור החלה את הטיפול בחברה לפני כשלוש שנים בתקציבים בהיקף נמוך, במשך השנים ולאור הצלחתם של קמפיינים הגודל נתח התקציב והוא עומד היום על כמיליון דולר. אמש הודיעה Redhead כי למרות כל זאת לא תיקח חלק במכרז שפרסמה יונילוור.
גיא פורה מנכ"ל Redhead אמר ל-Allmarketing כי "שהתחלנו את פעילותנו לפני שלוש שנים כמעט ולא הייתה פעילות אינטרנטית למותגי יונלוור השונים והתייחסות לאינטרנט הייתה כאל מדיה זניחה. במשך שנות הפעילות המשותפת שלנו, ולאור ההצלחות בקמפיינים (זכייה באפי גם על דאב וגם על אקס), והמהפכות שעשנו יחד הוגדל נתח התקציב שהופנה לפעילות האינטרנט מידי שנה .התחלנו עם תקציב מאוד קטן, ועם ההצלחות גדל התקציב והוא עומד על כמיליון דולר והיום הוא שני רק לטלוויזיה. "לצערי בתנאים שנוצרו החלטנו להיפרד ולא לקחת חלק במכרז. הפעילות המשותפת הייתה חוויה, זה מדהים לעבור תהליך כזה עם לקוח ,יחד עשינו קמפיינים שזכו לא רק לפרסים אלא קמפיינים שיצרו דברים חדשים, אנו מאחלים ליונילוור בהצלחה ושלא יפסקו להאמין ולהשקיע באינטרנט."