רשת H&O עולה הבוקר בקמפיין טלביזיה ייעודי למשך 5 ימים לקידום מבצע לפתיחת העונה. את הקמפיין, בעלות מוערכת של מיליון ש"ח, יוביל לראשונה השחקן והקומיקאי צחי נוי שישחק בסרטון בחור שמנמן הנקלע לסיטואציה קומית שמחייבת אותו להתחיל לעסוק בספורט.
חן אשד, סמנכ"ל השיווק: "H&O צחי נוי הוא דמות ישראלית וקומית, אשר תואמת את ערכי הקמפיין והסיטואציה שנבחרה".
הקמפיין ישודר במשך חמישה ימים עד ל-28/10. בין מותגי הספורט המוצעים במבצע, ניתן למצוא את נייקי, פומה, צ'מפיון המשווק בלעדית בישראל ב- H&O, פילה, דיאדורה, EXT, ניו באלאנס ועוד.