קבוצת הילוך שישי משיקה קמפיין חדש

הילוך שישי, רשת מרכזי שירות ומכירה לרכב, תשיק ביום רביעי הקרוב (5.12) קמפיין פרסום חדש ונרחב בטלויזיה, ברדיו, בשילוט חוצות וברשתות החברתיות. הקמפיין יציג את האסטרטגיה המתקדמת של הרשת, המקדמת מגוון שירותים החוסכים זמן ואנרגיה ללקוחות החברה.


בהילוך שישי הבינו שכאשר צריך להביא את המכונית לטיפול, או לקחת את המכונית לטסט, סדר היום משתבש. מתוך חשיבה שירותית מתקדמת, מציעה הילוך שישי ללקוחותיה אפשרויות שינוע מהבית או מהעבודה למרכז הטיפול וחזרה, ושירות העברת טסט שנתי לרכב- מבית הלקוח עד למוסך ללא צורך לבזבז זמן או אנרגיה מיותרים.


בקמפיין, המציג קונספט קריאייטיבי של בעיה ופתרון, הלקוח שהגיע למוסך מגלה שחוץ מהקלקול ברכבו הוא צריך להתמודד גם עם הקלקול בסדר יומו.


במסגרת הקמפיין צולמו שני סרטוני פרסומת לטלויזיה, הוקלטו תשדירים לרדיו, והוכן קמפיין ויראלי מיוחד שיעלה ברשתות החברתיות וישלים את המהלך השיווקי.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)