הילוך שישי, רשת מרכזי שירות ומכירה לרכב, תשיק ביום רביעי הקרוב (5.12) קמפיין פרסום חדש ונרחב בטלויזיה, ברדיו, בשילוט חוצות וברשתות החברתיות. הקמפיין יציג את האסטרטגיה המתקדמת של הרשת, המקדמת מגוון שירותים החוסכים זמן ואנרגיה ללקוחות החברה.
בהילוך שישי הבינו שכאשר צריך להביא את המכונית לטיפול, או לקחת את המכונית לטסט, סדר היום משתבש. מתוך חשיבה שירותית מתקדמת, מציעה הילוך שישי ללקוחותיה אפשרויות שינוע מהבית או מהעבודה למרכז הטיפול וחזרה, ושירות העברת טסט שנתי לרכב- מבית הלקוח עד למוסך ללא צורך לבזבז זמן או אנרגיה מיותרים.
בקמפיין, המציג קונספט קריאייטיבי של בעיה ופתרון, הלקוח שהגיע למוסך מגלה שחוץ מהקלקול ברכבו הוא צריך להתמודד גם עם הקלקול בסדר יומו.
במסגרת הקמפיין צולמו שני סרטוני פרסומת לטלויזיה, הוקלטו תשדירים לרדיו, והוכן קמפיין ויראלי מיוחד שיעלה ברשתות החברתיות וישלים את המהלך השיווקי.