הקמפיין, בהשקעה של 4 מיליון ₪, תחת הכותרת:" לא פשוט להביא לכם טעמים מכל העולם אבל זו האהבה שלנו כבר 160 שנה", יעלה בערוצי המדיה השונים.
קבוצת ויסוצקי חברת התה המובילה בישראל, מעלה בימים אלה קמפיין פרסום בכיכובו של השחקן / בדרן אלי יצפאן בהשקעה של 4 מיליון ₪, תחת הכותרת המובילה:" לא פשוט להביא לכם טעמים מכל העולם אבל זו האהבה שלנו כבר 160 שנה." הקמפיין באמצעות משרד הפרסום יהושוע / TBWA.
באמצעות הקמפיין ההומוריסטי החדש ויסוצקי שמה דגש על מגוון המוצרים הרחב שבאים לידי ביטוי בדמויות השונות אותן מחליף יצפאן על הסט החל מהיותו מחסנאי של החברה, דרך בדואי, הודי, אפריקאית וסיני.
לשם הצילומים הוקמו 5 סטים שונים ואותנטיים שמטרתם להעביר בצורה הטבעית והקרובה ביותר את מגוון סוגי התה הצומחים וגדלים במדינות שונות ברחבי העולם כשויסוצקי מרכזת את כול המגוון כבר למעלה מ – 160 שנה ומאפשרת ללקוחותיה שפע של טעמים וסגנונות של חליטות ותה.
אלי יצפאן שנבחר לככב בקמפיין מציג בצורה הומוריסטית את הדמויות, תחילה כמחסנאי של ויסוצקי שמתאם הגעת חומרי הגלם של התה מהמדינות השונות למחסן, דמות הגבר הבדואי ששולח למחסן את הצ'אי הבדואי באווירה אותנטית בדואית שכוללת בין השאר מאהל, גמלים ועיזים, גבר הודי שיושב על כריות ענק צבעונית והודיות רוקדות לצללי מוסיקה הודית תוך שהוא מדבר עם המחסנאי בישראל בכדי לתאם שליחת חומרי הגלם של התה ההודי, אישה אפריקאית שיושבת במדבר וכותשת את צמח הרויבוש כשסביבה אפריקאים שמעמיסים ארגזי צמח הרויבוש שאמורים להגיע ארצה וכן, את דמות הסיני שמתאם שליחת התה הירוק כשסביבו גברים סיניים מנגנים"בכינור גדול" ומכינים תה בכלים אותנטיים.
אורלי חרש, סמנכ"לית השיווק של קבוצת ויסוצקי: "בקמפיין החדש ויסוצקי בחרה בקו הומוריסטי וזאת מפאת תקופת המיתון והמלחמה . הומור הוא ג'אנר המתחבר אל כולם מחמם "ועושה טוב על הלב" ומאפשר לנו להעביר את המסר של המגוון הרחב של ויסוצקי ללקוחותינו בהנאה מרובה".
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום יהושוע / TBWA יעלה בערוצי המדיה השונים.