קבוצת ויסוצקי מעלה קמפיין נוסף במסגרת השקת ICE T תה ירוק אפרסק

קבוצת ויסוצקי, יצרנית התה המובילה בישראל, מעלה בימים אלה קמפיין פרסום המהווה נדבך נוסף במסגרת השקת אייס טי תה ירוק אפרסק תחת המוטו המוביל :ויסוצקי אייס טי מכיל אנטי אוקסידנטים המסייעים בשמירה על הבריאות. תצנן – תאזן".



הקמפיין באמצעות משרד הפרסום יהושע / TBWA בהשקעה של כ – 3.5 מיליון ₪, יעלה בערוצי הטלוויזיה השונים.



במרכז הקמפיין 3 סרטונים קצרים, כאשר בכל אחד מהם רואים 2 בקבוקי ויסוצקי אייס טי עומדים בתוך המקרר ומדברים בניהם על הפן הבריאותי שבסדרת אייס טי של ויסוצקי.



לדברי אורלי חרש, סמנכ"ל שיווק בקבוצת ויסוצקי: "בקמפיין החדש בחרנו להדגיש את יתרונותיו של האנטי אוקסידנטים (נוגדני חמצון ) המצויים בצמח שממנו מפיקים את התה, אשר ממנו מיוצרת סדרת אייס טי של ויסוצקי. על פי מחקרים מעבדתיים ומחקרים קליניים הוכיחו כמסייעים לשמירה על הבריאות ולתפקוד תקין של הגוף. "

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)