קבוצת ויסוצקי, יצרנית התה המובילה בישראל, מעלה בימים אלה קמפיין פרסום המהווה נדבך נוסף במסגרת השקת אייס טי תה ירוק אפרסק תחת המוטו המוביל :ויסוצקי אייס טי מכיל אנטי אוקסידנטים המסייעים בשמירה על הבריאות. תצנן – תאזן".
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום יהושע / TBWA בהשקעה של כ – 3.5 מיליון ₪, יעלה בערוצי הטלוויזיה השונים.
במרכז הקמפיין 3 סרטונים קצרים, כאשר בכל אחד מהם רואים 2 בקבוקי ויסוצקי אייס טי עומדים בתוך המקרר ומדברים בניהם על הפן הבריאותי שבסדרת אייס טי של ויסוצקי.
לדברי אורלי חרש, סמנכ"ל שיווק בקבוצת ויסוצקי: "בקמפיין החדש בחרנו להדגיש את יתרונותיו של האנטי אוקסידנטים (נוגדני חמצון ) המצויים בצמח שממנו מפיקים את התה, אשר ממנו מיוצרת סדרת אייס טי של ויסוצקי. על פי מחקרים מעבדתיים ומחקרים קליניים הוכיחו כמסייעים לשמירה על הבריאות ולתפקוד תקין של הגוף. "