מלם תים,קבוצת ה-IT הגדולה בישראל, יוצאת בקמפיין ארצי לגיוס עובדים. הקמפיין יעלה בשלטי חוצות, באינטרנט ובדיוור אלקטרוני ישיר.
הקמפיין מציג לראשונה את שפת המיתוג החדשה של מלם תים, תחת האסטרטגיה 'שותפים להצלחה שלך', ועושה שימוש בשפה ויזואלית ייחודית.
הקמפיין עולה באמצעות אטרקטיב, חברת מיתוג שנבחרה להוביל את המהלך האסטרטגי ומלווה את מהלכי השיווק של החברה בשנה האחרונה.
אודי מנדה, מנכ"ל אטרקטיב, מסר: "לאחר מספר מהלכים פנים ארגוניים שבהם הושקה האסטרטגיה החדשה, אנחנו בטוחים שהיא תיצור בידול אמיתי לשחקן המוביל בתחום ה-IT בארץ".
בנוסף לקמפיין הגיוס, פיתחה אטרקטיב עבור מלם-תים פיתוח אמצעי שיווק מתקדמים הכוללים אתר חברה חדש, מצגות וכלי תדמית נוספים, וכן טיפלה במהלכים השיווקיים של חברות בנות נוספות בקבוצה.