קבוצת LDB להשקעות נדל"ן ופיננסים מעידה על מגמת השקעות בנדל"ן ועליה מחדש לארץ של יהודי ארה"ב

בעקבות המלחמה, נרשמה עלייה חדה בהשקעות נדל"ן של יהודי ארצות הברית בישראל. קבוצת LDB להשקעות נדל"ן ופיננסים מעידה כי בחודשים האחרונים, מספר העסקאות שבוצעו על ידי יהודים אמריקאים בישראל עלה ב-20% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה.

העלייה בהשקעות הנדל"ן נובעת ממספר גורמים, בהם האנטישמיות הגואה, החשש מפני המשך המתיחות במזרח התיכון, הרצון של יהודים אמריקאים לתמוך בישראל והאמונה כי ישראל היא יעד השקעה אטרקטיבי.

 

העלייה בהשקעות הנדל"ן מלווה גם בעלייה מחודשת של יהודים אמריקאים לארץ. נתוני רשות האוכלוסין וההגירה בישראל מראים כי בחודשים האחרונים, מספר היהודים האמריקאים שהגיעו לישראל עלה ב-15% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה.

העלייה בהגירה החיובית לארץ, צפויה להמשיך בשנים הקרובות. גורמים רבים, בהם הרצון של יהודים אמריקאים לחיות בישראל וההזדמנויות הכלכליות הקיימות בארץ, צפויים להוביל לעלייה נוספת בהגירה של יהודים אמריקאים לארץ.

 

כפיר למבז בעלי קבוצת LDB: "כל הסימנים מראים שאנחנו צפויים לראות עלייה נוספת בהשקעות נדל"ן של יהודים אמריקאים בישראל ובעלייה מחודשת של יהודים אמריקאים לארץ בשנים הקרובות. יש בארץ הזדמנויות נדל"ניות רבות, במיוחד עכשיו ודרך להתרחק מהאנטישמיות שאנחנו רואים לצערנו בכל העולם וכל יהודי שחוזר, הוא רווח של כולנו כעם".  

 

השקעות נדל"ן של יהודי ארצות הברית בישראל מתמקדות בעיקר במרכז הארץ, בעיקר בתל אביב, ירושלים והרצליה. יהודים אמריקאים משקיעים בנדל"ן בישראל במגוון נכסים, בהם דירות מגורים, משרדים, חנויות ומלונות.

השקעות הנדל"ן של יהודי ארצות הברית בישראל מסייעות לתמוך בכלכלה הישראלית. הן יוצרות מקומות עבודה, מגדילות את ההכנסות ממסים ומחזקות את השוק הנדל"ני בישראל.

העלייה המחודשת ארצה צפויה להמשיך בשנים הקרובות. 

 

המוקד הטלפוני של LDB GLOBAL : 1-700-077-705

אתר: LDB Invest  פייסבוק: LDB השקעות נדל"ן  פייסבוק: LDB  ייעוץ פיננסי

 

LDB השקעות נדל"ן ופיננסים

קבוצת חברות שנותנת מענה כולל בנדלן פיננסים ביטוח היא בבעלות כפיר למבז. הקבוצה מורכבת משלוש חברות בעלות ניסיון רב באיתור השקעות נדל"ן בארץ ובחו"ל, בנייה והתחדשות עירונית, וייעוץ למשכנתא ומימון עסקי ללקוחות הקבוצה וללקוחות פרטיים ועסקיים.

ייחודה של הקבוצה הוא במתן מעטפת שלמה וליווי צמוד למשקיע, בכל התחומים המקיפים את השקעת הנדל"ן בה בחר, החל מאיתור ההשקעות הטובות והמניבות ביותר ועד התאמת אפשרויות המימון המשתלמות והרלוונטיות ביותר למשקיע ולהשקעה בה בחר.

כפיר למבז בעל ותק של 15  שנה בתחום השקעות הנדל"ן בארץ ובחו"ל. ניסיונו רב השנים בתחום, בשילוב עם כשרונו הטבעי לאיתור השקעות נבונות ובעלות פוטנציאל רווחים גבוה, מאפשרים למשקיעים שלו ליהנות מרווחים נאים תוך זמן קצר.

ליטל למבז בעלת תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות חשבונאות ויוצאת בנק מזרחי טפחות, בו עבדה כיועצת משכנתאות מעל ל 8 שנים.הניסיון העשיר של השניים מוביל את המשקיעים לעתיד בטוח וטוב יותר.

 

פעילות קבוצת LDB נחלקת לשלושה תחומים: 

SKY נדל"ן LDB במסגרת כך פועלת החברה בתחומים הבאים: תמ"א 38; פינוי בינוי; ניהול בניה וייעוץ משפטי.

גלובל השקעות בע"מ LDB השקעות נדל"ן בישראל ובעולם; קבוצות רכישה; מגרשים בתוך תכניות; דירות להשקעה.

פיננסים משכנתאות; איחוד אשראי לכל מטרה; מימון לעסקים וחברות; קרנות מדינה.

ביטוח  קופת גמל יעוץ פנסיונים והשקעות שוק ההון

אולי יעניין אותך

 שמש, קרדיט צילום אלן צצקין (1)
15457picaaa1
אסטרטג בנשמה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל
 זהבי במילואים - צילום פרטי (1)
dolphin logo