השבוע, יעלה הקמפיין של המכונית המשפחתית "ניסאן טידה", שנערך באמצעות משרד הפרסום "ענבר, מרחב, שקד" , בהשקעה של כ- 3 מליון ₪, תחת הכותרת :"היפנית המשפחתית האוטומטית, הכי חסכונית בדלק". הקמפיין יכלול: סרטון טלוויזיה – המציג איל נפט מנסיכויות המפרץ, המוציא את כל כעסו על ה"ניסאן טידה", שהורסת לו את הפרנסה, שישודר בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 9 הרוסי, מודעות פרסום בעיתונות הארצית והמקומית, ונראות כוללת בסניפים ברחבי הארץ. רועי שחורי – מנהל מותג ניסאן אומר: "הטידה חסכונית ומרווחת ביותר, מכל מתחרותיה היפאניות בקבוצת האוטומטיות 1,600 סמ"ק". לדבריו: " הקונספט העומד מאחורי מסע הפרסום הנו – החיסכון בדלק, צריכת הדלק הממוצעת בניסאן טידה עומדת על 13.5 ק"מ לליטר – חסכונית יותר ממתחרות יפניות אוטומטיות אחרות, כמו: מאזדה 3, מיצובישי לנסר וסוזוקי SX4. לפי נתונים שפורסמו ע"י פורום נוהגים הייטק וכן ע"י היבואנים עצמם, הטידה חסכונית בלמעלה מ- 10% מחלק מהמותגים בקבוצה, דבר החוסך כסף רב הן ללקוחות פרטיים והן לחברות המשלמות עבור הדלק של העובדים".