ClickZ.com, מגזין הרשת המוביל למשווקים אינטראקטיביים, הכריז על כלי הניתוח לפעילות ברשת, ClickTracks, כזוכה בפרס המצוינות בשיווק בקטגוריית הניתוח והאנליטיקה.
ClickTracks (https://www.clicktracks.co.il) המיוצגת בישראל ע"י קומפיוקול שיווק באינטרנט (https:///www.compucall.co.il ), זוכה בתואר בפעם השלישית ברציפות. הזוכה בתואר נבחר ע"י קוראי המגזין ClickZ המורכב בעיקר ממקצועני שיווק באינטרנט.
"הזוכים בפרס המצוינות בשיווק של מגזין ClickZ זכו לתמיכה גדולה ומשמעותית", אומרת רבקה לייב, עורכת ראשית של רשת ClickZ.com. "הקוראים שלנו הצביעו ובחרו בתמודדים. אלה משווקים אינטראקטיביים אשר בחרו בפתרונות שבאמת עובדים הכי טוב בשטח".
"אנו שמחים ש- ClickTracks זכו בפעם השלישית ברציפות בתואר המצוינות בשיווק" אומר אופיר כהן, מנכ"ל קומפיוקול. "הפרסום באינטרנט מתרחב בצעדי ענק, וכך גם עלויות הפרסום בו והמלחמה על שטחים איכותיים. כלי ניתוח כדוגמת ClickTracks, הופכים להיות מרכיבים הכרחיים בתהליך הפרסום האינטראקטיבי. כלים כאלה יכולים לעשות את ההבדל בין הצלחה וכישלון של קמפיין אינטראקטיבי".