לראשונה בישראל יוצג שילוט על גבי שני קירות המדברים האחד עם השני. רכבי מיני וברעם "יעוררו לחיים" שני שלטים שיתקשרו האחד עם השני ה- באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות בגשר היהלום ובקיר דימול ברמת גן. הקמפיין הוא לפסטיבל המוזיקה LETS ROCK שעורך המותג MINI
ההשקעה הכוללת בקמפיין השילוט הכפול הינה כ- 200,000 ₪
השלטים המתפרסים יחד על פני 370 מ"ר מציגים אטרקציה אמיתית באמצעות חיבור פיזי של אוזניות, בקיר אחד (דימול) יוצב דגם אמיתי של מכונית מיני מפיברגלס אשר יחובר באמצעות כבל אמיתי לגשר הפרסום הגדול בישראל – גשר היהלום. על הגשר יהיה אקולייזר אמיתי שיואר באמצעות אורות לד ויזוז לפי קצב המוזיקה.