קלינטון מעלה קמפיין להשקת סדרת המקררים החדשה של TEKA –

חברת קלינטון סחר אשר השיקה את המותג "TEKA" בארץ לפני כ-10 חודשים ,מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום המקררים .החברה משיקה סדרה חדשה ומתקדמת של מקררי SIDE BY SIDE . בסדרה חידושים טכנולוגיים ועיצוביים בולטים כמו מערכת התראה קולית ייחודית, וסת טריות לירקות, מטהר ריחות מושלם, שימוש בזכוכית מחוסמת ציפוי נירוסטה מוברשת ועוד .



ההשקה תלווה בקמפיין פרסום בעיתונות הארצית בהשקעה של 600 אלף שח' בהפקת משרד פרסום QUATRO ובפעילות קד"מ בנקודות המכירה .



לדברי ניסו לטין מנהל המותג בארץ: "המותג התחזק בשנה האחרונה בצורה יוצאת דופן והגיע למחזור מכירות של 1.9 מיליארד דולר בעולם , למרות הערפל בשוק המקומי ,אנו צופים גם כן להתחזקות ולגידול בשנה הקרובה זאת תוך כדי הרחבת הפעילות והחדרת מוצרים נוספים של המותג "



www.teka.co.il

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)