קמפיין אדום לפלייטיקה בהרצליה בלבד

תושבי הרצליה ועובדי הרצליה פיתוח הופתעו לגלות ביממה האחרונה קמפיין פרסומי ששטף באדום את שלטי החוצות בעיר. מאחורי הקמפיין עומדת פלייטיקה (Playtika), חברת האינטרנט הגדולה בישראל, חלוצה עולמית בתחום הסושיאל גיימינג (Social Gaming) ומפתחת Casual Games למובייל ולרשתות חברתיות. פלייטיקה מעתיקה את המטה שלה להרצליה פיתוח, ובכך הופכת לבירת המשחקים של ישראל.



פלייטיקה, המעסיקה למעלה מ- 1,200 עובדים, קוראת לעובדיה ולשכניה החדשים בהרצליה: Work hard play hard, סלוגן המלווה את החברה ומייצג את ה"אני מאמין" שלה, ואליו מצטרף לוגו אדום בדמות צ'יטה, הלא הוא הברדלס הטורף, מהיר ועוצמתי, בדומה לפלייטיקה שמובילה בעוצמה בלתי מתפשרת את שוק ההסושיאל גיימינג העולמי.



נטע גילון, סמנכ"לית התפעול של פלייטיקה: "אנו נרגשים מהמעבר למשרדים החדשים בהרצליה פיתוח, ואנו שמחים להמשיך לתרום את חלקנו בתעשיית המשחקים המקומית באמצעות ייצור מקומות עבודה למגוון תפקידים מרתקים ופורצי דרך, בליווי של מיטב המוחות ובכירי התעשייה הנמצאים בחוד החנית של החברה. מטרת הקמפיין היא לברך את עובדי פלייטיקה על כניסתם לביתם החדש בהרצליה".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)