קמפיין החדרה למשקה טרנקוויני

קמפיין ראשון למשקה TRANQUINI שהושק בישראל, יצא לדרך. הקמפיין הינו בעלות כספית בהיקף של חצי מיליון שקלים, במסגרתו הוצבו שלטי חוצות באיילון- במחלפים רוקח וגלילות, ובמחלף הסירה, תחת הסלוגן- TRANQUINI positively relaxed.



את המשקה ניתן להשיג בדיוטי פרי- ג'יימס ריצ'רדסון ובמגזר הפרטי בפיצוציות ובקיוסקים. החל מחודש מרץ ניתן יהיה להשיג גם ברשתות הנוחות המובילות.



הנוסחה הייחודית של TRANQUINI כוללת שילוב של תה ירוק, קמומיל, לבנדר ותמציות מליסה. מחקרים רבים שנערכו על מרכיבים אלו הוכיחו את יעילותם בכל הקשור להפחתת לחץ והקלת חרדה, מבלי לגרום להרדמות ונמנום. כל המרכיבים מעורבבים יחד ויוצרים משקה מוגז קל עם טעם ייחודי.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)