קמפיין הפרסום של טרייד מוביל יוצא לדרך

קמפיין הפרסום החדש של "טרייד מוביל", חברת הטרייד אין הרשמית של יבואני הרכב המובילים בישראל, עולה לאוויר עם פרסומות רדיו חדשות. הפרסומות יעלו בתחנות הרדיו האזוריות המובילות בעלות של כ-250 אלף ₪, ממחר וימשכו כשבועיים.



את הסיסמא החדשה "מהטרייד אין של היבואן לצרכן", יובילו הקומיקאי אסי ישראלוף מ"מה קשור" והשחקנית והסופרת שרית סרי.



כזכור, בחודש האחרון החליטו ב"טרייד מוביל", על התקשרות עם משרד הפרסום "חברון זלצמן" לצורך העלאת קמפיין מיתוג חדש שעלותו כ-1.5 מיליון דולר, תוך שיתוף פעולה עם משרד יחסי הציבור "א.מ.ן ויינר".



מנכ"ל "טרייד מוביל" מנשה ברק לקראת צאת קמפיין הפרסום: "קמפיין הפרסום ברדיו הינו הראשון מתוך מספר פעילויות שיווק מגוונות, שמטרתן לבסס את חברת טרייד מוביל כמובילה בענף הטרייד אין".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן
נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM