קמפיין חדש בהיקף של כמיליון שקל ל"דביס ישראל"



"דביס ישראל" מקבוצת "דיימלר קרייזלר" העולמית, המעניקה שירותי ליסינג תפעולי ומימוני, יוצאת בקמפיין ארצי, בהיקף של כמיליון שקל, לקידום תוכנית חדשנית המעניקה פתרון מושלם לרפורמה בליסינג.



קמפיין הפרסום, תחת השם "ינואר הגדול בדביס" ובאמצעות משרד הפרסום "אשכנזי-זלצמן", יתפרס בעיתונות הארצית ובשילוט חוצות נרחב. הקמפיין החדש פונה לקהל מקבלי החלטות, המתלבטים בתקופה זו לגבי ביצוע עסקאות ליסינג, עקב חוסר הוודאות לגבי גובה שווי השימוש.



הקמפיין מבקש ליצור סקרנות ועניין, באמצעות המשפט המוביל "ינואר הגדול בדביס" וההבטחה לפתרון המושלם לרפורמה בליסינג. מודעות הפרסום בעיתונות מפורטות אך מעט יותר ומציעות שלא להמתין לרפורמה, אלא לפנות כבר כעת ל'דביס' וליהנות מפתרונות יצירתיים וממחירים אטרקטיביים. התוכנית החדשנית של דביס מאפשרת לקבל רכב גישור, אותו ניתן יהיה להחזיר תוך שישה חודשים ללא קנסות, במידה והרפורמה תיכנס לתוקף ותשפיע לרעה על שווי השימוש.



מנכ"ל דביס, אבי תמיר: "חברת "דביס" ממשיכה להוביל את השוק עם מוצרים יצירתיים וחדשניים, אותם אנו מתאימים לצרכים המשתנים של לקוחותינו. בתקופה זו, בה מתקשים הצרכנים לקחת החלטות לטווח ארוך, בחרנו לצאת בקמפיין נרחב "ינואר הגדול בדביס" ולהציע פיתרון בטוח. כמו בקמפיין הקודם, גם בקמפיין זה מבצעת "דביס" מהלך אמיץ ויוצא דופן בשוק. הליסינג. בקמפיין "ינואר הגדול בדביס" יש התייחסת גלויה לבעיה שנוצרה בענף, עקב חוסר הוודאות בתחום העלאת שווי השימוש ברכב צמוד".



הקמפיין כולו הינו בהפקת משרד הפרסום "אשכנזי-זלצמן", אשר הוביל בשנה שעברה את מהלך המיתוג מחדש ושינוי הלוגו של חברת "דביס" ואחראי לקמפיין היצירתי של "דביס" ברוח אגדות הילדים. הקמפיין כולל מודעות עיתונות ושילוט חוצות נרחב.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)